Satuin lempifoorumiani (hevostalli.net) lueskellessa muistamaan, että itsekin olen joskus kirjoittanut jonkinlaista blogia. Kyllä meni kauan aikaa, että muistin tämän niin ovelan nimimerkkini "the-Rain"- voi Mooses. Here I am, taas kerran.

Viimeksi kirjoitin seitsemännellä luokalla eli n. kaksi vuotta sitten... Mitäs nyt kun yhdeksäs kouluvuosi menossa? Pian alkaa joululoma ja harmikseni joudun toteamaan, että vaikka kuinka piti tsempata tämä ysiluokka, niin alamäki on jyrkkä. Viime todistuksessa k.a.ni oli 8.9 ja nyt se on korkeintaan 8.2, auts. Miksi näin? Miksi alamäki alkaa juuri silloin kun pitäisi olla vahvimmillaan? Koulun pitäisi olla vielä peruskoulussa helppoa, eikös? Miksi se sitten painaa päälle?

Nyt osa ihmettelee varmaankin "Miks sit valvot torstai-iltana tähän aikaan jos kerran on muutenkin raskasta koulussa, siinä syy!" joten ehkäpä minun kannattaisti kertoa, että huomenna koulua ei ole ;) Paitsi kirkkokäynti kuudelta illalla. Huomenna olis myös tarkoitus mennä kampaajalle, siitä on kovin pitkä aika kun oon viimeksi ollut kampaajalla... Taaskaan minulla ei ole mitään mielipidettä mihinkään asiaan, joten kirjoitan vain tällaista hömppää ilmaistakseni, että olen vielä olemassa (joskin aika passiivisena kirjoittajana).

- the Rain